Page 9 - Lovorko09.pdf
P. 9
inspiracije sa radionica
Savršena sonata
Uz Đavolji triler je vezano više legendi.
Najzanimljivija je ona koja govori o
Tartinijevom snu, u kojemu je prodao
dušu đavlu pa mu ovaj ispunjava sve želje.
Između ostalog, Tartini ga je zamolio da mu
na violini odsvira nešto lijepo. Zaprepastio
se kad mu je đavao odsvirao nešto najljepše
što je ikad čuo. Kad se probudio pokušao
je zapisati tu glazbu, no nije uspio. Sonata
je bila čudesna i lijepa, izvedena sa
toliko poniranja da je nije mogao doseći
ni najsmjeliji let mašte. Iako je Tartini
napisao svoje najbolje djelo đavao je svirao
neopisivo bolje.
Iva Bačić, Nikolina Jakšić, 7. b
Vratiti glazbu kroz crtež
Zadatak je bio naslikati tu glazbu.
To nije nimalo lak zadatak, pogotovo zbog vremenskog ograničenja radionice. Treba se prvo
upoznati s autorom i djelom, a onda pustiti da te glazba zarobi, da je doživiš i upoznaš opetovanim
slušanjem i natrag vratiš kroz crtež.
Radilo se u parovima. Jedan je san rađen u tehnici tuša, a drugi kredom i ugljenom.
Nastalo je jedno bogato iskustvo.
Kristina Mileta, 7. a i Helena Matković, 8. b
9
Savršena sonata
Uz Đavolji triler je vezano više legendi.
Najzanimljivija je ona koja govori o
Tartinijevom snu, u kojemu je prodao
dušu đavlu pa mu ovaj ispunjava sve želje.
Između ostalog, Tartini ga je zamolio da mu
na violini odsvira nešto lijepo. Zaprepastio
se kad mu je đavao odsvirao nešto najljepše
što je ikad čuo. Kad se probudio pokušao
je zapisati tu glazbu, no nije uspio. Sonata
je bila čudesna i lijepa, izvedena sa
toliko poniranja da je nije mogao doseći
ni najsmjeliji let mašte. Iako je Tartini
napisao svoje najbolje djelo đavao je svirao
neopisivo bolje.
Iva Bačić, Nikolina Jakšić, 7. b
Vratiti glazbu kroz crtež
Zadatak je bio naslikati tu glazbu.
To nije nimalo lak zadatak, pogotovo zbog vremenskog ograničenja radionice. Treba se prvo
upoznati s autorom i djelom, a onda pustiti da te glazba zarobi, da je doživiš i upoznaš opetovanim
slušanjem i natrag vratiš kroz crtež.
Radilo se u parovima. Jedan je san rađen u tehnici tuša, a drugi kredom i ugljenom.
Nastalo je jedno bogato iskustvo.
Kristina Mileta, 7. a i Helena Matković, 8. b
9